Bekijk hier ons volledige aanbod van young & oldtimers. Onze showroom is alleen open op afspraak, want wij zijn regelmatig onderweg opzoek naar andere klassiekers! Neem contact op met 0638200294 of info@oldtimersgarage.nl
Waan je terug in de jaren '50 in deze prachtige Chevrolet Styleline deluxe coupe! Staat al op Nederlands kenteken PM-08-37 met 18.2 platen.
Motor en versnellingsbak: De sterke 6 inline motor start goed, ook als de motor koud is. En met deze betrouwbare motoren kan je nog makkelijk meekomen met het dagelijkse verkeer. De carburateur hebben we gereviseerd en ook hebben we de bougies en bougiekabels vernieuwd en een nieuwe accu geplaatst.
De versnellingsbak schakelt zeer soepel in alle drie de versnellingen en achteruit. Wel zweet de motor en versnellings bak iets olie.
Interieur en dashboard: Het interieur is netjes en ooit ook al eens helemaal vernieuwd, wel zit het stof wat los op de stoelen en achterbank. Maar het is schoon en er zitten geen gaten of scheuren in. Het dakbekleding (hemel) is eruit gehaald want dit was zeer oud en gescheurd. Het dashboard is zeer netjes en compleet, alle meters en schakelaars werken naar behoren. Radio en klok zijn aanwezig maar werken niet.
Chassis en rubbers: Het chassis is strak zonder deuken, ook is alles roestvrij en niks rot. De wielkassen, bodem, dorpels etcetra is zeer goede en roestvrije staat. Er hoeft dus niks gelast te worden aan de auto. Alle rubbers zijn in goed tot redelijke staat. Strips aan bestuurderskant buiten zijn wat verweerd.
Verlichting en elektra: Alle verlichting werkt naar behoren dus ook de binnenverlichting en dashboardverlichting. Elektra is op sommige plekken vernieuwd maar heeft grotedeels nog de oude kabels. (6 volt)
Lak en chroomwerk: De Styleline is jaren terug volledig en netjes overgespoten, dus niet op ze ''amerikaans'' en zit dus rondom nog zeer netjes in het lak. Wel zit er een plekje op de motorkap, dit komt omdat er in het verleden een te hoge accu is geplaatst dus is het te heet geworden.
Chroomwerk is compleet en rondom in goed tot zeer goede staat. Grill is wel een keer gespoten dus die is niet meer chroom.
Remmerij en banden: Staat op vier knappe banden en de remmerij is rondom goed aangepakt dus remt prima.
PEUGEOT 203A 1300 1953 Oldtimer te koop
PEUGEOT 203A 1300 1953 Oldtimer te koop
Deze mooie Franse Peugeot 203A uit 1953 heeft de eerste 40 jaar van haar leven in het warme Aquitaine rond gereden. In 1993 is ze naar Nederland gekomen, en de vorige 2 eigenaren hebben ervoor gekozen om de karakteristieke nostalgische uitstraling van 71 jaar te behouden maar is vanaf 2021 voor duizenden euro's technisch wel helemaal onder handen genomen. En hier zijn ook alle facturen van bijgehouden. Ook zit er een zeer zeldzame grill op van E. Tonneline met de twee extra koplampen, een originele dakdrager en klappen de knipperlichten nog netjes naar buiten.
Hier een overzicht van wat er grotedeels de afgelopen jaren aan is vernieuwd en waar de facturen van aanwezig zijn:
- Benzine leidingen
- Remslangen
- Lagers drijfstang
- Bougies, bogiedoppen en kabels
- Links en rechts dorpel
- Cilinderkop (gebruikte)
- Brandstofpomp
- Bobine
- Hoofdremcilinder
- V-Snaar
- Carterpan pakking
- Druklager koppeling
- Alle lampen en zekeringen
- Thermostaat
- Stuurhoezen
- Remcilinders alle 4
- Remvoeringen
- Alle koelslangen
- Motorpakkingen
- Tankvlotter
- Stroomverdeler gereviseerd
- Uitlaatpijp voor en achter
- Nieuwe carburateur 32PBIC
- Kilometerkabel en chokekabel
- En nog veel meer...
Motor en versnellingsbak: De 1300cc motor start snel op ook met koude start. Loopt heel netjes en schakelt zeer goed in alle versnellingen
Interieur: Het interieur is nog volledig origineel en geeft daarom een zeer nostalgisch gevoel. Ook de originele hemel hang er nog in en deze is ook nog helemaal heel. De bekleding voor en achter is ook nog origineel en netjes zonder scheuren of gaten, wel hier en daar een vlek of vuil. Met groot schuifdak die ook nog netjes open gaat.
Chassis, chroom en rubbers: Het chassis heeft rondom gebruikssporen en hier en daar een deukje. Verwacht dus geen nieuwe auto wanneer u komt kijken. Wielkassen, dorpels, bodem zijn zover ik kan beoordelen roestvrij. Wel zie ik een reparatie plaat op de bodem van de passagierskant. Het chroomwerk is rondom compleet en nog redelijk netjes met verwering van 70+ jaar oud.
Raamrubbers van zijramen zijn droog, de rest ziet en voelt nog goed en lijkt ook vernieuwd te zijn.
Lak: In gebruikte staat en lijkt op de originele lak.
Remmerij, ophanging en banden: Staat op vier knappe banden met originele velgen en remt perfect. Is ook allemaal vernieuwd in 2022. Ophanging ziet er goed onderhouden uit.
Elektra, verlichting en schakelaars: Alles werkt naar behoren en de bedrading is ook helemaal aangepakt. Alle knopen, schakelaars en meters werken ook nog.
Ben je opzoek naar een 203 in showroomstaat dan is dit niet de geschikte Peugeot voor u. Dit is een 203 vol met karakteristieke eigenschappen maar die technisch wel helemaal in orde is!
APK en wegenbelasting vrij. Verzekering vanaf €7,- per maand
Helaas deze auto is verkocht!
Nette en onverprutste originele Chevrolet Corvette C4 te koop. Een ware jaren '80 icoon met alle gemakken voorzien en een dikke V8!
Nieuwe APK 2 jaar tot 9-10-2026, wegenbelasting vrij met oldtimer verzekering. Mijl stand 106.165
Motor en versnellingsbak: De 5.7L V8 motor start snel en loopt zeer netjes. De automaten bak werkt perfect en schakelt soepel door alle versnellingen. De vorige eigenaar die de C4 bijna 14 jaar heeft gehad, heeft er altijd voor gekoesterd en zeer netjes onderhouden.
Interieur: Het interieur is zeer origineel en in nette staat. Alleen het leer van het zitvlak van de bestuurders stoel is behoorlijk versleten en gescheurd. Met originele stuur en unieke originele radio die ook nog goed werkt. In het dashboard zitten geen scheuren en is ook nog zeer netjes. Alle originele schakelaars en knopjes zijn aanwezig en werken ook allemaal. Deurpanelen, hemel en vloerbedekking allemaal netjes en heel.
Chassis, chroom en rubbers: Het chassis heeft rondom lichte gebruikssporen en er zit een kleine beschadiging op de motorkap. Chroom niet van toepassing. Alle rubbers rondom zijn netjes en soepel.
Lak: Rondom zeer netjes met hier en daar wat gebruikerssporen. Nog volledig in de originele lak.
Remmerij, ophanging en banden: Staat op vier knappe banden met originele velgen en remt goed. Ophanging is netjes en goed onderhouden. Wel de voorvering kraakt wat wanneer je over een vluchtheuvel gaat.
Elektra, verlichting en schakelaars: Alle verlichting werkt naar behoren net als alle elektra en schakelaars. Het iconische dashboard werkt volledig net als alle schakelaars om de motorinformatie te wijzigen op het dashboard
- Elektrische ramen en spiegels
- Elektrische antenne
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
Helaas deze auto is verkocht!
Een prachtige jaren '70 oldtimer met luxe en comfort!
APK en wegenbelasting vrij. Verzekering vanaf €7,- per maand
- Sterke en betrouwbare 250 6 inline cilinder motor
- Met stuurbekrachtiging
- Rondom schijfremmen
- Werkend elektrisch schuifdak
- Rijdt op LPG
- Dubbele Zenith carburateurs
- Prachtig rood interieur
- km stand 89823km
Motorisch en technisch in zeer goede staat!
Motor en versnellingsbak: De 250 lijn 6 motor start snel ook met de koude start en loopt zeer netjes. Ook ziet de motorruimte er erg verzorgd en schoon uit. Uit zegge blijkt dat 8 jaar geleden de motor volledig is gereviseerd, en daarna niet veel mee gereden. Alleen voor plezier ritjes. Helaas is hier geen documentatie van. Maar zoals je op de foto's kunt zien, ziet het er allemaal erg nieuw, schoon en verzorgd uit. Met de lijn 6 motor en dubbele carburateurs kan je ook makkelijk mee komen in het dagelijks verkeer.
Versnellingsbak schakelt zeer soepel in alle versnellingen (4bak manual) en de drukgroep maakt geen enkel geluid bij het schakelen.
Rijdt op LPG. We hebben verse benzine in de tank gedaan en laten lopen op benzine maar daar draait de motor op dit moment niet lekker op..
Interieur: Het interieur is zeer netjes! Geen enkel scheurtje in de bekleding. Hemel hangt er nog strak en netjes in, en de deurpanelen zien er nog uit als nieuw. Vloerbekleding voor vertoont wat slijtage. Het hout op het dashboard is nog zeer netjes. Één scheurtje in het dashboard. Met de zeer mooie klassieke Benz stuurwiel. Elektrische dakraam werkt naar behoren.
Chassis, chroom en rubbers: Het chassis is zeer netjes met rondom lichte gebruikerssporen. Al het chroomwerk rondom is compleet en netjes. Alle rubbers zijn netjes en niet uitgedroogd. Voetenbak bestuurderskant nieuwe plaat ingelast.
Verlichting , meters en elektra: Alle verlichting werkt naar behoren, waaronder ook het interieurverlichting en zelfs het dashboard vak lampje werkt nog. Alle meters, tellers en knopjes werken in het dashboard, ook de klok nog. Alle bedradingen zien er zeer netjes uit en geen bijzonderheden gevonden. De twee ronde lampen op de voorbumper, daarvan heb ik het knopje nog niet gevonden..
Lak: Het lakwerk rondom ziet er nog zeer netjes uit, Rondom lichte gebruikssporen en om sommige kleine plekjes het lak aangestipt. De auto is naar zegge 10 jaar geleden overgespoten.
Remmerij, ophanging en banden: Staat op vier knappe nieuwe banden met originele velgen en zeer mooie wieldoppen. Rondom schijfremmen en alles werkt naar behoren en ziet er nog zeer netjes uit. Zie foto's voor meer details. Geen trillingen in het stuur, of piepende en krakende geluiden met rijden. Zit een nieuwe uitlaat onder
En zo ben ik vast nog een paar dingen vergeten op te noemen.. Maar dit is echt een auto die gezien en ervaren moet worden!
Er is geen onderhoudshistorie aanwezig maar zoals je kan zien aan de foto's is er veel liefde, tijd en aandacht besteed aan deze Benz W114
Kom gerust langs voor een proefritje!
Helaas deze auto is verkocht!
Deze orginele Nederlandse Peugeot 404 heeft in haar leven maar 3 eigenaren gekend, die de 404 allemaal lang in bezit hebben gehad. De volledige historie is daarom ook bekend. Het is een oudere restauratie met rondom wel wat gebruikssporen. Met de 1600cc motor en vier stuurversnellingen kan de 404 nog makkelijk meekomen in het dagelijks verkeer!
Wegenbelastingvrij / Oldtimer verzekering
Motor en versnellingsbak: De 1600cc motor start snel ook met de koude start en loopt netjes. De 404 heeft vier versnellingen aan het stuur, met een nieuwe drukgroep (koppeling), nieuwe koppelingcilinder en het vliegwiel is gevlakt.
Nieuwe radiateur, nieuwe bougies, bougiedoppen, kabels, rotor, contactpuntjes en verdeler kap, olie en luchtfilter.
Ook zit er een wisselstroom dynamo op, die veel betrouwbaarder is dan de gelijkstroom dynamo.
Interieur: De bekleding is voor en achter netjes, wel zit er op de bestuurdersstoel een reparatie lap. De hemel hangt er nog strak en netjes in en heeft nog een volledige vloerbedekking. Alle vier de deurpanelen ook nog netjes. Dashboard is nog zeer netjes en alle meters werken nog. Klok werk niet.
Chassis, chroom en rubbers: Het chassis heeft rondom gebruikssporen en hier en daar een deukje. Verwacht dus geen nieuwe auto wanneer u komt kijken. Wielkassen en bodem zijn roestvrij. Het chroomwerk is rondom nog zeer netjes en alle raam en deur rubbers nog soepel. Kofferbakrubber is erg droog.
Verlichting en elektra: Alle verlichting werkt naar behoren. Alle bedradingen zien er nog goed uit en geen bijzonderheden gevonden.
Lak: Het lakwerk rondom ziet er nog netjes uit, met geen roestbobbels door het lak heen. Wel rondom gebruikssporen en linkerkant deuren zit een flinke kras en wat lak wat slordig is hersteld.
Remmerij, ophanging en banden: Staat op vier knappe nieuwe banden met originele velgen. En ook zijn er aan de voorkant schijfremmen geplaatst wat ervoor zorgt dat deze 404 een stuk veiliger en beter remt ten opzichte van de normale trommelremmen. Ophanging en vering ziet er allemaal goed uit en geen bijzonderheden geconstateerd.
Facturen ter inzage.
APK en wegenbelasting vrij. Verzekering vanaf €7,- per maand
VERKOCHT!
Zo een nette Ford Mustang uit 1966 kom je nog maar weinig tegen.. In het verleden zeer netjes gerestaureert en daarna altijd met liefde behandeld en altijd netjes binnen gestaan!
Motor en versnellingsbak: De 3.3 liter motor start snel ook met een koude start en loopt netjes. Alle oliën (motor, versnellingsbak en differentieel) zijn vernieuwd en de versnellingsbak schakelt zeer soepel in alle versnellingen door de nieuwe drukgroep/koppeling. Er is verder geen historie aanwezig van de 3.3 liter 6 inline motor. Nieuwe bougies, verdelerkap, kabels en rotor. Met 6i elektrische onsteking. De motor heeft veel vermogen en koppel en komt perfect met het dagelijkse verkeer mee!
Interieur en dashboard: Het interieur is zeer netjes met zeer lichte instap slijtage aan de bestuurdersstoel. Met originele Pony stoelen en achterbank. Er ligt een volledig nieuwe vloerbedekking in (6 april '24 geplaatst). Deurpanelen en zijpanelen nog zeer netjes. Het dashboard is ook nog zeer netjes zonder scheuren en alle knopjes, meters en schakelaars werken naar behoren behalve de AMP meter maar die werkt bijna in geen één mustang. Met werkende Mustang radio. Hemel hangt er nog strak en netjes in. Stuur heeft wat scheuren wat de meeste oude originele Mustang sturen hebben, alleen hebben wij deze niet verstopt onder een stuurhoes.
Chassis, ophanging en rubbers: Het chassis is zeer netjes en strak, geen één deuk te vinden. Ook niet vol geplamuurd, mag met een magneetje langs gelopen worden. Dorpels, onderkant deuren, bodem, kofferbak etc. 100% roestvrij. Er is gelast aan de bodem in het verleden, dit is ook zeer netjes gedaan. Alle schokdempers zijn prima en alle rubbers rondom zien er prima uit. Er is zo te zien veel aan vernieuwd alleen is hierover geen historie aanwezig.
Verlichting en elektra: Alle verlichting en elektra werkt naar behoren en ook geen bijzonderheden gevonden. De achterlichten zijn vervangen door led verlichting voor de veiligheid om beter gezien te worden in het verkeer.
Lak en chroomwerk: Het lak is zeer netjes in de mooie cherry rode kleur, met zeer lichte gebruikerssporen en al het chroomwerk rondom is ook nog zeer netjes.
Remmerij en banden: Staat op vier knappe nieuwe white-wall banden en de originele velgen en wieldoppen zien er nog netjes uit. Rondom trommelremmen met nieuwe remblokken. Nieuwe remleidingen geplaatst waar nodig.
VERKOCHT!
Een echte Engelse survivor kan je de Rover P6 2000 wel noemen. Er zijn er nog maar zeer weinig over die niet opgegeten zijn door de roest.. De vorige eigenaar is helaas overleden nadat hij deze Rover 45 jaar in bezit heeft gehad. 20 jaar geleden heeft hij de motor volledig laten reviseren en heeft er daarna een vijf duizend kilometer mee gereden. Altijd binnen gestald gestaan wat er voor heeft gezorgd dat de Rover er nog is in deze staat. En het mooie is, het is een orginieel Nederlandse geleverde auto, de dealersticker uit Alkmaar zit er nog op.
Er is in totaal aan €7000,- aan versleuteld! Alle facturen aanwezig.
Ben je opzoek naar een Rover P6 in concoursstaat? Zoek dan verder.. Dit is een echte rijders auto maar nog wel in een nette staat en boven wonderlijk roestvrij, dus geen las of plaatwerk nodig!
Motor en versnellingsbak: De 2 liter motor start snel ook met een koude start en loopt netjes. Zelf heb ik er anderhalf uur in gereden zonder problemen. Alle oliën zijn vernieuwd en de versnellingsbak schakelt soepel in alle versnellingen. Veel aan vernieuwd en facturen ter inzage. Motor is volledig uit elkaar geweest, gereviseerd en weer opgebouwd door Rover specialist J.W Smink. Nieuwe drukgroep (koppeling), nieuwe koppelingcilinder, nieuwe waterpomp, nieuwe hoofdlagerset etc, etc..
Interieur en dashboard: Het interieur is zeer netjes met lichte instap slijtage aan de bestuurdersstoel, Het leer is wel wat droog maar ziet er nog goed uit. Vloerbedekking is voor en achter nog netjes en alle deurpanelen zijn goed en compleet. Het dashboard is ook nog netjes zonder scheuren en alle knopjes, meters en schakelaars werken naar behoren. Met originele radio, deze is niet aangesloten. Hemel hangt er nog strak in.
Chassis, ophanging en rubbers: Het chassis is heeft redelijk wat gebruikerssporen en hier en daar een deukje of kras. Ook zijn er een paar plekken aangepakt tegen roest en dit is niet heel netjes gedaan. Dorpels, onderkant deuren, bodem etc. roestvrij. Wat zeer uniek is voor een Rover uit de jaren '70. Wel hier en daar wat vliegroest, maar totaal niks doorgerot en keihard. Alle schokdempers zijn prima en alle rubbers rondom zien er prima uit.
Verlichting en elektra: Alle verlichting werkt naar behoren en zelfs de binnenverlichting en kofferbakverlichting werkt allemaal nog prima. Elektra ziet er allemaal nog prima uit, wel moet er naar de knipperlichten worden gekeken, ze werken rondom maar knipperen soms en blijven soms continu branden.
Lak en chroomwerk: Het lak is redelijk maar met gebruikerssporen rondom en hier en daar wat craquelé in het lak. De chromen voor en achterbumper zijn nog zeer netjes, en rondom zijn alle chromen delen aanwezig en nog zeer netjes!
Remmerij en banden: Staat op vier knappe nieuwe banden en de originele velgen en wieldoppen zien er nog redelijk netjes uit. We hebben rondom de remmerij gereviseerd dus remt weer prima. Uniek van deze auto is dat ie rondom al schijfremmen heeft met een rembekrachtiger. Nieuwe hoofdremcilinder, remblokken, remschijven voor, nieuwe servo etc..
Helaas deze auto is verkocht!
Pure Italiaanse genot uit de jaren '70! Deze GTV was flink opweg om een snelle circuit auto te worden en zijn al heel wat mooie aanpassingen gemaakt.
Ben je opzoek naar een GTV in concoursstaat? Zoek dan verder.. Dit is een echte rijders auto maar nog wel in een nette staat en boven wonderlijk roestvrij, dus geen las of plaatwerk nodig! Dit is al aangepakt door de vorige eigenaar. Er is in de afgelopen jaren voor duizenden euro's geïnvesteerd in de Alfa (facturen aanwezig).
Motor en versnellingsbak: De 2 liter motor start snel ook met een koude start zonder choke en loopt netjes. Ik heb de Alfa uitvoerig getest door er twee uur lang mee te rijden zonder problemen.
Inlaat nokkenas vervangen door een snelle Alquati 32A met twee Weber 40 DCOE 44 carburateurs.
Radiateur is gereviseerd en alle vloeistoffen en oliën zijn vernieuwd. Nieuwe oliefilter en K&N luchtfilter. Nieuwe V-Snaar en klepspeling gecontroleerd.
Versnellingsbak schakelt zeer soepel in alle versnellingen. Nieuwe koppeling hulp cilinder en gaffel gesmeerd en nieuwe toplager.
Aandrijfas is volledig gereviseerd.
Goede oliedruk van 5bar bij stationair en met nieuwe oliedruk sensor. En alle zuigers geven een goede compressie.
Aandachtpunt: Lager belhuis is hoorbaar, tikkert.
Interieur en dashboard: Het interieur is netjes met lichte instap slijtage aan de bestuurdersstoel, niks gescheurd. Vloerbekking is voor en achter nog netjes en alle deurpanelen zien goed en compleet. Het dashboard is ook nog netjes zonder scheuren en alle knopjes, meters en schakelaars werken naar behoren. Met radio, deze is niet aangesloten. Hemel hangt er nog strak in.
Aandachtspunt: Kachel moet na worden gekeken, deze werkt niet.
Chassis, ophanging en rubbers: Het chassis is strak zonder deuken wel rondom wat gebruikers sporen en hier en daar wat plekken aangepakt. Dorpels, onderkant deuren, bodem etc. roestvrij. Wel wat vliegroest in de motorruimte maar niks verrot of doorgeroest.
Met Osrav sportonderstel en 40mm verlaagd. Tussenas rubber achter, midden en voor vernieuwd
Alle raam en deur rubbers rondom zijn in goede staat.
Verlichting en elektra: Alle verlichting werkt naar behoren en geen bijzonderheden gevonden in het elektra.
Lak: De Alfa is 30 jaar geleden gespoten maar staat rondom nog redelijk netjes in het lak, maar verwacht geen nieuwe auto..
Remmerij en banden: Staat op vier knappe nieuwe banden en de originele velgen zien er nog netjes uit. De remmerij is grotendeels vernieuwd dus remt goed. Alfa 75 voorremmen met Ferado blokken, achter nieuwe remschijven. Alle remleidingen vervangen met RVS leidingen.
APK tm juni 2024
De vraagprijs is een vaste prijs dus banden komen schoppen heeft geen zin.. Een kenner weet wat een GTV waard is en weet ook dat deze alleen maar meer waard worden!
De aandachtspunten kunnen in overleg door ons eventueel worden gerepareerd.